תיקון בר מים זהו שירות נפוץ והכרחי לכל בית ומשרד .  איך בוחרים בחברה שתספק שירותי טיפול ואחזקה? החלפות סננים?נורות V.U?

ועל אילו פרמטרים חשוב לשים דגש? לפניכם כמה טיפים חשובים…

בר מים הוא אחד המתקנים השימושיים ביותר בבתים ומשרדים מודרניים. השימוש היומיומי והתדיר עשוי לחשוף את המתקן לתקלות נפוצות ולהעלות את הצורך בשירותי טכנאי. למרות שרובנו היינו רוצים לחסוך בעלויות כשאנו מזמינים שירותי תיקון בר מים, עלינו שלא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, כדי להבטיח שהבעיה עמה אנו מתמודדים לא תחזור על עצמה שוב ושוב. לכן קיימת חשיבות רבה לשירותי התחזוקה והתיקון שאותם בוחרים ומומלץ להסתמך על הפרמטרים הבאים:

ניסיון ומוניטין

הניסיון בתחום מתן טיפולי אחזקה ותיקון לבר מים הוא חשוב ואפילו קריטי. ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר כך היא תוכל לספק מענה עבור בעיות שונות ומגוונות ואף לטפל במתקני מים של יצרניות רבות ומגוונות. כדאי לבחור בשירותי תיקון של חברה ולה שם עולמי בתחום טיהור והשבחת מים, שמקפידה על איכות המוצרים ועומדת בסטנדרטים בינלאומיים ובתקנים הנדרשים.

שירות

פרמטר נוסף אותו כדאי לבדוק בעת הזמנת תיקון בר מים הוא טיבו של השירות. על צוות החברה לספק מענה זמין, אישי ואדיב לפניות ולספק שירות נוח בפריסה ארצית. כך אין זה משנה היכן אתם גרים, תוכלו ליהנות משירותי החברה ולזכות לפתרונות מתקדמים עבור כל בעיה בה מתמחה. כמו כן לחברה עמה עובדים צריכים להיות שירותי מעבדה מתקדמים המסתייעים בטכנולוגיה החדשנית ביותר. בנוסף, החברה צריכה לספק ציוד היקפי לברי המים כגון נורה לתמי 4, מסננים שונים כגון מסנן מים מסיר אבנית וכדומה.

אמינות ומקצועיות

מקצועיות ואמינות אלו הם שני פרמטרים המשולבים להם יחדיו מכיוון שככל שהחברה על עובדיה השונים יגלו מקצועיות גדולה יותר, כך האמון של הלקוחות בחברה יגבר והמוניטין שלה יגדל. לכן על החברה להציע מגוון גדול של פתרונות עבור מערכות לטיהור והשבחת מים במסגרת שירותי הטיפול והאחזקה שהיא מציעה. כמו כן על צוות הטכנאים של החברה להיות בעל ההכשרה המתאימה ולעבור השתלמויות אחת לתקופה.

מערכות לטיהור מים

אחריות

כאשר אתם מזמינים שירותי תיקון ואחזקה אתם רוצים לדעת שאם הבעיה תחזור על עצמה בעתיד, יהיה לכם למי לפנות וגם לקבל מענה ופתרונות. לכן חשוב לוודא שהחברה בה בוחרים לתפקיד מציעה לכם גם אחריות עבור התיקונים שהיא מבצעת. כמו כן על החברה להיות ערוכה לכל אתגר ודרישה ולספק לכם מטריית שירותים רחבה לצד ליווי מקצועי ואישי כאחד.

זמינות

כמובן שאם בר המים שלכם התקלקל לא הייתם רוצים לחכות שבוע ימים לתיקון או לנסוע רחוק עד למוקד שירות. לכן על החברה בה בוחרים לשירותי תיקון ואחזקה של בר מים לספק שירותים זמינים. רצוי כי יהיו לה מוקדי שירות ושירותים בפריסה ארצית. כך אין זה משנה היכן אתם מתגוררים תוכלו לקבל מענה עבור כל בעיה עמה אתם מתמודדים במהירות המרבית.

תיקון ברי מים של יצרניות מובילות

ישנן חברות רבות בתחום מתקני המים כמו גם קולר מים וכל בית או משרד רוכשים בר מים מהחברה אותה הם מעדיפים. לכן כאשר מזמינים שירותי תיקון בר מים רצוי וכדאי לוודא שהחברה אותה מזמינים עובדת עם כל היצרניות המובילות שקיימות בשוק, יודעת לתקן את הבעיות הנפוצות של המתקנים שלהן ומחזיקה חלפים של מתקני בר המים השונים.

לסיכום: אין להקל ראש בבחירת חברה לתיקון בר מים. על החברה שבוחרים להיות מקצועית, אמינה וזמינה, עליה לספק אחריות על שירותיה, להעסיק טכנאים מקצועיים ובעלי הכשרה ולהעניק מטריית שירותים רחבה לצד ליווי אישי ומקצועי.