מתקני מים כמו קולרים, מיני בר או בר מים הנם מאוד יעילים והשימוש בהם הופך ליותר ויותר פופולרי לאורך השנים, למעשה כיום ניתן למצוא מתקני מים מסוגים שונים כמעט בכל בית או משרד. כדי שמתקני המים שאתם בוחרים בהתאמה לצרכים שלכם, אכן יענו על אותם הצרכים לאורך זמן, חשוב לטפל בהם ולתחזק אותם באופן שוטף וכך לשמור על המים כמה שיותר נקיים ואיכותיים. ללא הטיפול המתאים, המכשירים נמצאים בסיכון כך למשל יכולה להצטבר אבנית במים ולגרום לנזקים שונים ומגוונים עד השבתת מתקן המים לחלוטין.

תפקידו של המסנן

כדי למנוע ולהימנע מנזקי האבנית מתקני המים השונים כוללים בתוכם מסננים. ישנם סוגים שונים של מסננים ולכל אחד יתרונות ותכונות ייחודיות, אך לכולם יש מטרה אחת משותפת והיא לשמור על המים שאנו שותים כמה שיותר נקיים, בריאים, איכותיים ובטוחים לשתייה. כתוצאה מכך השימוש באמצעי סינון הפך להיות ממש הכרחי ומתקני טיהור מים מגיעים עם מסננים מובנים שמטפלים ומונעים אבנית. ברוב המקרים, המסננים הסטנדרטיים כוללים בתוכם מערכות סינון נוספות אשר מרחיקות מהמים לכלוכים גדולים, חיידקים, חלודה וגם אבנית. מערכות אלו ידועות כמאוד יעילות ופותרות את המשתמשים השונים מנזקי האבנית.

מסנן מים

למה לא אבנית? כל הסיבות

הצטברות אבנית במים יכולה לגרום לנזקים, הן לבריאות והן למכשיר עצמו ולפעולתו התקינה. טכנאים מענפים שונים יעידו על כך שאבנית היא גורם מספר אחד להרס מכשירים כמו מכונות כביסה, מתקני מים, מדיחי כלים וכיוצא בכך. מלבד נזק מכני, אבנית עשויה לגרום גם לקורוזיה, כלומר להצטברות חיידקים וחלודה. כיצד מטפלים? באמצעות מוצרים ייעודיים. מסנן למשל מונע את התגבשותה של האבנית בתוך המכשיר והוא מסייע לשמור על צנרת הבית. ישנם סוגים שונים של מסננים אשר תפקידם חשוב מאוד: לצד הרחקת האבנית הם מסייעים בהפחתת חול, גרגרים, לכלוך וחלודה ובכך שומרים על מערכת המים הביתית או המשרדית במיטבה.

סוגים מומלצים של מסננים ודרכי הפעולה שלהם

אבנית יכולה לפגוע בתפקודם של מתקני מים ואף להוביל להצטברות קורוזיה, כלומר חיידקים וחלודה. מסננים נותנים מענה מיטבי לבעיה זו כאשר כיום ישנם סוגים שונים של מסנני אבנית זמינים. בחברת מטריקס אנו מעמידים לרשותכם מגוון גדול של פתרונות סינון איכותיים, המאופיינים עם מיטב הטכנולוגיה בתחום. אנו במטריקס נשמח להתאים עבורכם את הפתרון הטוב והמתאים ביותר ולוודא שהמים שאתם שותים יהיו כמה שיותר איכותיים, נקיים ובריאים.

  • מסנן אלפא עמיעד אחד הדגמים המשמשים לטיפול באבנית הוא מסנן מים ביתי ספיר אלפא. מדובר בדגם משופר ובעל תפוקות גבוהות של מים ולו רשת 50 מקרון אל חלד לשימוש רב פעמי. למסנן אלפא ספיר יש ברז ניקוז תחתון על מנת לשמור על לחץ המים, על ידי ריענון הסיליפוס וניקוז המשקעים שהצטברו על הסנן. מסנן זה מאוד קל לפתיחה וסגירה ונחשב למאוד ידידותי לשימוש.

 

  • סיליפוס סוג נוסף של מסנן ייעודי לטיפול באבנית הוא סיליפוס. כדורי הסיליפוס נחשבים לאחד הפתרונות היעילים ביותר לטיפול באבנית ושמם הולך לפניהם. כדוריות סיליפוס מתמוססות בקצב של גרם לקו"ב, הן מתאימות עבור כל הסוגים של מגני האבנית והן מאושרות על ידי משרד הבריאות. כמו כן הן מתאימות לרוב סוגי הפילטרים, לרבות מערכות טיהור מים, מוצרים למניעת אבנית בשעון הראשי, פילטרים למדיחי כלים, פילטרים למכונות כביסה ועוד.

איך בוחרים?

כדי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם ועבור המיני בר שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית שמספקת פתרונות לטיפול במים. הסיבה לכך היא שחברה מקצועית ובעלת ניסיון נתקלת לאורך פעילותה במקרים שונים ומגוונים ולכן יודעת טוב יותר אילו פתרונות יספקו את המענה האופטימלי. במטריקס אנו מתמחים בטיהור והשבחת מים ולכן חשוב לנו שהמים שאתם שותים יהיו כמה שיותר איכותיים. צוות הטכנאים שלו זמין לספק לכם שירותים מקצועיים ולהחליף עבורכם סננים, לצד מתן שירותי תחזוקה שוטפים. הניסיון שלנו בתחום הוא חשוב והכרחי עבור כל מי שרות לקבל את המענה הטוב ביותר לבעיית הצטברות אבנית.

אנו נשמח לספק לכם את פתרון הטיהור האידיאלי ולאפשר לכם להפחית את כמות האבנית במים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר במספר 1-700-700-725 או השאירו פרטים באתר ונשמח לעמוד לשירותכם!