תחזוקת מיני בר - מטריקס

לשמירת שבת יש כללים רבים. מי שמקפידים על קלה כעל חמורה ודאי ישמחו לדעת, כי על מנת ליהנות מאספקה שוטפת של מים קרים, אין צורך לאגור אותם בכלים מיוחדים מבעוד מועד או לאכסן במקרר.

מי מכם שמקפידים על שמירת שבת כהלכתה ודאי ישמחו לדעת כי קיים מיני בר שומר שבת המאפשר להם ליהנות ממימיו הקרים במשך כל השבת. על כשרותו של המיני בר מעיד אישורו של המכון המדעי הטכנולוגי בראשותו של הרב הלפרין למכשיר זה.

מדובר במיני בר שבמהלך כל השבוע משמש כמיני בר "רגיל" המספק מים קרים וחמים.

למינבר כרטיס חכם שפותח ואושר עם המכון הטכנולוגי המאפשר שימוש במתקן גם בשבת ע"י ביצוע פעולה פשוטה שלא אורכת יותר מ10 שניות. לחיצה של 10 שניות על כפתור EXTRA HOT. משנה את המתקן למצב שבת אשר מורה למתקן להפעיל עצמו  עצמו אחת בעשר דקות באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם.

אנו נהנים מזמינות מים איכותיים החל מכניסת השבת וכלה במוצאיה ( וכמובן גם, ובעיקר, בכל ימי החול) מייתרת את הצורך לדאוג להימצאות מלאי של מים איכותיים ממקור חלופי. המכשיר המשוכלל הכולל צג בקרה דיגיטלי, אפשרות להגדרת טיימר, אפשרות לשלוט על הטמפרטורה הרצויה ולשנותה והשעון הדיגיטאלי המובנה במכשיר מאפשר לקבל את כל הנתונים הדרושים והרלוונטיים למיצוי התועלת הרבה הגלומה במכשיר והנאה מהיתרונות שבו.

נפחו הגדול של מכל המים מאפשר תפוקה גדולה של מים קרים ( עד 40 כוסות מים חמים בשעה) כך שהקיבולת מתאימה גם למשפחה גדולה ומורחבת המכונסת בבית ועושה בו את השבת כהלכתה.

 

מיני בר שומר שבת – הפתרון המיטבי לשומרי שבת

בין השאר המכשיר מתאים לתקני האיכות והבטיחות הישראליים ,המתקן חסכוני ביותר בצריכת חשמל. היתרונות הטכניים הרבים שלו הופכים אותו למכשיר מבוקש ומועדף בבתים רבים: מים בתפוקות גבוהות, גוף חימום חיצוני המהווה ערובה לכך שלא ייפלטו חומרים רעילים למי השתייה, מנגנון הגנה מפני ילדים לשימוש במים חמים, ועוד…

מכשיר זה כמו כל המכשירים המציעים מים מסוננים, מתאפיין ומצטיין בסנן איכותי בעל תו תקן ישראלי ותקן N.S.F אמריקאי שמסנן את המים לאורך זמן. חשוב להקפיד על הוראות היצרן ולהחליפו אחת ל6 חודשים, כדי לוודא ולהבטיח שמירה על המתקן ובנוסף המשך הנאה מהמים בריאים .

ניתן לקבל מידע ופרטים על הימצאות כל האישורים וההסמכות הנדרשים אצל החברה הן מבחינת תקינות המכשיר וכשירותו לספק מים מבחינה הלכתית. כמו כן ניתן לקבל ייעוץ על אודות סוג המכשיר המתאים לכם ביותר.