הצורך בקולר מים במוסדות ציבוריים

על חשיבותם של מים לבריאות הגוף נכתב ונאמר כבר המון. חשיבות זו מקבלת משמעות מיוחדת לאור העובדה שהמים הם הרכיב המרכזי בגוף והם ממלאים בו אינספור תפקידים חשובים. לכן לא רק כמות המים שאנו מכניסים לגוף חשובה, אלא גם האיכות.

צריכת מים היא חלק בלתי נפרד מהחיים וגם בעידן המודרני אין למים תחליף. כבר משחר ההיסטוריה האדם צורך מים ממקורות מים מגוונים ומקפיד על טיהורם על מנת שלא לחלות או להכניס לגוף טפילים ומזהמים. לצערנו, גם כיום איכותם של מי הברז לא תמיד עולה על שהיה קיים בעבר, והמים אינם מטוהרים מספיק ומכילים חומרים שלא מומלץ לשתות כלל.

החלופה של קניית מים בבקבוק אולי חפה ממזהמים, אך אל לנו לשכוח שהבקבוקים עצמם מזהמים את הסביבה אם הם לא ממוחזרים. לכן אם רוצים לשתות מים מטוהרים, נקיים ובריאים, או קל וחומר לספק מים כאלו לצוות העובדים הפתרון הוא פשוט וקל: קניית קולר מים.

קולר מים – הפתרון הטוב ביותר לעסק שלך

כבעלי עסקים, חיפוש אחר הטוב ביותר לעסק ולעובדים שלכם הוא בלתי נמנע. ואם אינכם מתפשרים על ציוד, מיתוג או תנאי העסקה מדוע שתתפשרו על המים שאתם שותים? כאן קולר המים נכנס לתמונה והוא מציע פתרון אולטימטיבי: מים מטוהרים המונעים מחלות ושומרים על העובדים שלכם בריאות ומתפקדים.

מהו קולר מים?

הקולר הוא מתקן קירור וטיהור מים אשר יש לו ברז ייעודי לשתייה ומילוי מים. הקולר מציע לעסק את היתרונות הבאים:

  • חיבור לקו המים המרכזי
  • מבחר גדול של עיצובים
  • שימוש חוזר ומחזור בקבוקים
  • מי שתייה טעימים וקרים

לבחירת הקולר יש חשיבות גדולה: עליו לעמוד בכל התקנים הנחוצים כדי לשרת מוסדות לימוד או בתי חולים ועליו להיות איכותי מספיק כדי להציע שימוש נרחב על בסיס יומיומי לחברות ועסקים.

מטריקס – המומחים לטיהור והשבחת מים

חברת מטריקס מתמחה כבר שנים במתן פתרונות טיהור והשבחת מים לחברות, מוסדות ועסקים. לכן אם חיפשתם אחר קולר שיספק לכם את המענה המושלם, הגעתם לכתובת הנכונה. הטכנולוגיות החדישות לצד מיטב האמצעים הם שמאפשרים לנו להציע לכם פתרון מותאם לצרכים שלכם. מתקני השתייה שלנו מגיעים בעיצובים מרשימים וכוללים טכנולוגיה מתקדמת למניעת אבנית. בנוסף הם עומדים בכל התקנים המחמירים בארץ ובארה"ב.

איך בוחרים מתקן מים?

כאשר בוחרים קולר מים צריך בראש ובראשונה לשים לב לשני דגשים עיקריים: לחברה היצרנית ולתכונותיו של המתקן. המתקן שאתם בוחרים צריך לספק לכם מענה אופטימלי מכל הבחינות וכדאי שהוא יגיע מחברה אמינה ומקצועית ששמה הולך לפניה בתחום. כדי לבחור בקולר אשר יענה על הצרכים שלכם עליכם להגדיר מהם אותם צרכים, לקבוע מסגרת תקציבית ולהתחיל לעשות שיעורי בית. היכרות עם הדגמים הקיימים בשוק והבנת הצרכים שלכם תעזור לכם לסנן את המתקנים הפחות מתאימים ולהישאר עם אלו שכן. כמובן שבמידה ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה הצוות שלנו כאן, זמין עבורכם.

לשתות כדי להאמין

הצטרפו למאות לקוחות מרוצים של חברת מטריקס ביניהם: משרד הביטחון, משרד הבריאות, קרנות הסוהרים והשוטרים, בתי ספר ועיריות אשר החליטו לשדרג ולשפר את איכות מי השתייה שלהם. בחירת קולר מים למוסדות ציבוריים היא אינה עניין של מה בכך ויש לוודא שאתם בוחרים במתקן המתאים מכל הסיבות הנכונות. במידה ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה בבחירת הקולר המתאים ביותר, צרו עמנו קשר במספר *2282 או במספר 08-9200205 ואנו נשמח להציע לכם פתרונות טיהור והשבחת מים איכותיים המתאימים כמו כפפה לצרכים שלכם.