הקשר בין מים להרזיה מבוסס על מספר נקודות משותפות. ראשית, שתייה של מים מסייעת לגוף להיפטר מעודפי שומן. היא מאיצה את תהליך חילוף החומרים באופן מבוקר ומפוקח והמים מונעים הצטברות של חומרים רעילים המסוגלים להסב לגוף נזקים בלתי הפיכים. שנית, המים לא רק שורפים את השומנים אלא מסייעים לפעילות הכבד. המשמעות היא ששתיית מים תורמת להרזיה טבעית ויכולה לעודד הרזיה המלווה בפעילות גופנית, ביצוע פעילות ספורטיבית, מאמץ אירובי ואנאירובי וכן הלאה.


מים הם משאב חיוני עבור הגוף והתועלת שלהם רחבה מכפי שנהוג לחשוב. כולנו רגילים להתייחס אל המים כבדרך אגב, אולם רק מעטים יורדים לשורש המשמעות הבריאותית שלהם. מים הם פקטור משמעותי בתהליכי הרזיה ומומחים  בתחום של תזונה רואים בהם שיקוי פלא. מפתיע לראות עד כמה מוצר צריכה בסיסי, נגיש וזמין יכול להיות מלא בסגולות רפואיות ובריאותיות. מעבר לכך, בניגוד לנוזלים אחרים שאינם מבוססים על מרכיבים טבעיים, מים תורמים לשמירה על איזון. הם לא מיועדים רק לבעלי משקל גבוה ואינם מגבילים ילדים, מבוגרים או קשישים. אפשר וצריך לשתות הרבה מים מדי יום אולם חשוב לא פחות להקפיד על טיהור וניקיון שלהם.

ההיבט הבריאותי של מים – גם על דרך השלילה

מי שאינו מסתפק בסגולות וביתרונות של המים על מנת לזהות את הקשר ביניהם לבין הרזיה, יכול להשתמש גם בדרך השלילה. מחסור כרוני במים גורם לבעיות רפואיות, מעודד עייפות ומונע מהגוף למצות את הפוטנציאל שלו. היעדר מים מביא לבחילות ולסחרחורות ובמקרים מסוימים הוא גורם להתייבשות והקאות.

ללא שתייה של מים לא יכול הגוף לבצע תהליכים אלמנטריים הדרושים לו למען שמירה על המשקל. היעדר מים גורם להשמנה גם בשל העובדה שמערכת הצמא והרעב במוח מאוד קרובות זו לזו. כאשר הגוף צמא, המוח מזהה זאת בתור רעב. הוא גורם לנו לנשנש מאכלים לא מזינים ולא בריאים, מעלה את רמת הכולסטרול בגוף ופוגם בתהליך רצוף וקבוע של ירידה במשקל.

איך מקפידים על צריכה מרובה של שתיית מים?

יש להדגיש כי שתייה של מים אינה באה על חשבון תפריט דיאטטי מאוזן ומזין. מים הם תוסף משלים של הגוף ואינם יכולים למלא בפני עצמם את כל הפונקציות הדרושות עבורו. אף על פי כן, יש להקפיד על צריכה מרובה של שתיית מים ולאמץ טיפים שיכולים לעזור. רצוי להרגיל את הגוף לשתייה מרובה של מים ולקחת הפסקות יזומות. אין להמתין לתחושת צמא המעידה על צורך מיידי וחיוני של הגוף. יש לדאוג למים טעימים, קרים, טריים ובריאים בהישג יד. הימנעו מצריכה של מים ישירות מהברז וזכרו כי בתשתית העירונית קיימת כמות גדולה של אבנית וחלודה. מעבר לכך, שתו כוס מים לפני ואחרי כל ארוחה, צרכו 12 כוסות מים בממוצע ליום וותרו על משקאות ממותקים או מסוכרים לטובת מים טבעיים בלבד. המשיכו לשתות לפני פעילות גופנית מאומצת והשלימו את החוסרים עם תום המאמץ.

בחברת מטריקס מציעים ללקוחות בכל רחבי הארץ פתרונות מתקדמים עבור סינון וטיהור מים. אנו מכירים בתרומתה של שתיית מים לתהליך ההרזיה ומזמינים אתכם להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים. צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ובואו ללמוד כיצד לגרום למערכת העיכול והמעיים לעבוד בצורה תקינה, לנקות את הגוף משאריות פסולת ולהגיע לתחושה כללית טובה של