טיב השירותים שמספקים ללקוחות יכול להוות כגורם מכריע למידת שביעות הרצון ולהמשך ההתקשרות. לכן אנו במטריקס משקיעים בכך מחשבה, משאבים, זמן ומאמץ ומקפידים שהשירות שלנו יהיה מהשורה הראשונה ושאתם תקבלו את המענה המותאם ביותר למתקן המים שברשותכם.

מתקני מים ביתיים מספקים יתרונות רבים למשתמשים ולא בכדי שוק זה מגלגל מיליארדים בכל שנה. התקנת מתקן מים מאפשרת לכם ליהנות ממים מטוהרים ונקיים בכל השנה, ללא הגבלה. היא מונעת מכם את הצורך בסחיבת בקבוקי מים מינרליים הביתה והופכת את השתייה לעסק משתלם במיוחד. כיום בשוק ישנן חברות שונות ומגוונות אשר משווקות ברי מים, ומתקדמים ככל שיהיו הם אינם חפים מתקלות. נתקלתם בתקלה? צרו עמנו קשר כי אנו מספקים שירות תיקונים לכל סוגי המכשירים.

למה בכלל צריך בר מים?

כתבות, פרסומים, אזהרות ומידע על איכות המים בישראל הובילו משפחות, משרדים וחברות לוותר על שתיית מי הברז ולהצטייד בבר מים איכותי. בר מים בבית או במשרד חוסך מכם את ההתעסקות עם הרתחת מי שתייה ומאפשר לכם לשתות מים בריאים, נקיים וטהורים מתי שאתם רוצים. ישנם סוגים שונים ומגוונים של מתקני מים, חלקם אף מבוססים על טכנולוגיות שונות של טיהור וניקוי כמו למשל:

  • סינון פחם – סינון חומרים אורגנים וטעמים וריחות לא נעימים
  • סינון מכני – סינון המפריד חלקיקים על פי גודלם
  • סינון אוסמוזה הפוכה סינון אשר מפריד חלקיקים קטנים כמו מינרלים ומתכות
  • סינון מיקורביאלי – סינון על ידי נורת UV שתורם לטיהור המים מחיידקים ונגיפים

העובדה שישנם סוגים שונים של ברי מים וטכנולוגיות שונות דורשת ידע והיכרות עם כל מכשיר ומכשיר, במיוחד כאשר המטרה היא לתקן מכשיר שאינו עובד בשל תקלה כלשהי. לכן עולה הצורך בהתקשרות עם חברה מקצועית אשר מחזיקה בידע וניסיון ויכולה לספק שירות תיקונים לכל סוגי המכשירים של כל החברות.

מטריקס לאסיק פלאט לבן

מטריקס מציעה – שירות תיקונים לכל סוגי המכשירים

אין זה משנה איזה מתקן מים אתם מעדיפים או מה הדגם שלו, במקרה של תקלה או במידה וישנו צורך בטיפול ותחזוקה לצוות שלנו יש את כל הניסיון, ההכשרה והידע הדרושים כדי להתמודד עם כל אתגר ודרישה. אנו ערוכים לספק לכם מטריית שירותים רחבה, ולא בכדי הפכנו למובילים בענף המים בישראל. כמו כן השירותים שלנו ניתנים בפריסה ארצית, שזהו גם יתרון שממנו קשה להתעלם.

מהן התקלות האופייניות של מתקני מים?

הניסיון בשטח הוביל אותנו להתמודד לא פעם עם סוגים שונים של תקלות, לרבות תקלות נפוצות כמו למשל: מכשיר שאינו מוציא מים חמים או קרים, מתקן מים שגורם לקצר חשמלי, מתקן שלא מוציא סודה או מיני בר שזקוק להחלפת מסננים. לכל אלו ועוד אנו יכולים להציע פתרונות מיידים עם ניסיון שנרכש לאורך שני עשורים של התמחות בתחום. מלבד ניסיון, לטכנאים שלנו ישנה הסמכה לתקן מתקני מים של כל החברות והם עוברים השתלמויות ומעודכנים בכל החידושים שיוצאים.

שירותי תיקונים בפריסה ארצית: כל היתרונות

לשירותי תיקונים בפריסה ארצית ישנם יתרונות רבים: הם מקצרים את זמן ההמתנה שלכם ועוזרים לכם שלא להתפשר לאורך זמן על איכות המים שאתם שותים או לחפש תחליפים למתקן המים שלכם. מוקדי השירות הרבים מאפשרים מתן מענה מהיר וזמין של צוות הטכנאים, כך שאם יש לכם בעיה עם מתקן המים לא תצטרכו לחכות זמן רב עד לבוא טכנאי. הטכנאים עצמם מנוסים בעבודתם ויכולים להתמודד עם סוגים שונים של אתגרים. הם יגיעו אליכם, ינסו לטפל בבעיה בשטח ובמידה ולא יצליחו, ייקחו את מתקן המים למעבדה שם יקבל את הטיפול הראוי. מלבד הכשרה מקצועית הצוותים שלנו עובדים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כך שאתם תזכו לפתרונות כמה שיותר איכותיים ומקצועיים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? דברו איתנו ונשמח לספק לכם ליווי אישי ומקצועי.